نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4131
-
الف
+

ماه مبارک رمضان با سریال‌های ویژه آی فیلم2

کانال تلویزیونی آی فیلم2 در ماه مبارک رمضان برای بیننده گان خود سریال هایی را آماده نشر کرده است.

هر سال با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، شبکه‌های مختلف صدا و سیمای ایران تدارک وسیعی برای تولید برنامه‌های متنوع و جذاب در این ماه انجام می‌دهند. 

به گزارش آی فیلم2 ، ماه مبارک رمضان زمانی است که برای تلویزیون و مخاطب من حیث نشر سریال مهم خواهد بود. می‌توان گفت مخاطبان در این ماه بیشتر پای تلویزیون برای تماشای آثار می‌نشینند و شاهد سریال‌هایی از کارگردانان مختلف در ژانر‌ها و قصه‌های متفاوت هستند.

کانال تلویزیونی آی فیلم2 نیز در این ماه مبارک برای بیننده گان خود سریال هایی را آماده نشر کرده است.

سریال‌های «آمین»، «او یک فرشته بود» و «اغما» به مناسبت ماه مبارک رمضان در جدول نشراتی کانال تلویزیونی آی فیلم2 قرار گرفته است.

«آمین»

سریال «آمین» در ژانر پولیسی جنایی به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» ساخته شده که از فردا 15 ثور(اردیبهشت) هر روز ساعت 6 عصر به وقت تهران و کابل و ساعت 6:30 به وقت دوشنبه از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه آمین مسئول رسیدگی به دوسیه مجرم و خلافکار فراری به نام «همایون تمدن» است که سال گذشته طی عملیات اختطاف گیری، برادرش را به شهادت رسانیده است...

«بهناز جعفری»، «شاهرخ استخری»، «خاطره حاتمی»، «امین حیایی»، «آشا محرابی»، «کاظم بلوچی»، «سودابه بیضایی»، «داریوش فرهنگ» و... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

«او یک فرشته بود»

«او یک فرشته بود» سریالی است که به کارگردانی «علیرضا افخمی» در ژانر تخیلی ماورایی ساخته شده و از امشب 14 ثور(اردیبهشت) عصر به وقت تهران و کابل، 7:30 عصر به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

ورود این دختر(شیطان) به زندگی «بهزاد» باعث اتفاقاتی ناخوشایند در زندگی اش می شود و از سویی دیگر مردی به نام «سرابی» کوشش می کند تا او را گمراه کند.

در این سریال مرحوم «حسن جوهرچی» در نقش «بهزاد»، «بهاره افشاری» در نقش فرشته (شیطان)، «مرتضی ضرابی» در نقش سرابی (شیطان)، «مریم کاویانی» در نقش رعنا و «ثریا قاسمی» در نقش عزیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«اغما»

سریال «اغما» به کارگردانی «سیروس مقدم» از فردا 15 ثور(اردیبهشت) هر شب ساعت 9 شب به وقت تهران و کابل و 9:30 شب به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

این سریال داستان زندگی یک پزشک فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب (داکتر طاها پژوهان) را به تصویر می کشد.

او به دلیل عملیات های موفقیت آمیزش به «پنجه طلایی» مشهور است. داکتر طاها اکنون به دلیل بیماری سخت همسرش «مولود» بر سر دو راهی قرار دارد از طرفی عرف پزشکی مانع عملیات همسرش توسط اوست ولی مولود اصرار دارد که فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آنها پری مخالف این عملیات توسط پدر است.

 البته در کنار این داستان اصلی، قصه‌های دیگری نیز به صورت همزمان روایت می‌شود که در هر یک از آنها شیطان به نوعی بر روند داستان تاثیر می‌گذارد.

«امین تارخ»، «شیوا خنیاگر»، «نفیسه روشن»، «حامد کمیلی»، «اسماعیل خلج»، «لعیا زنگنه»، «ایرج نوذری»، «عبدالرضا اکبری» و «ناصر ممدوح» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

بیننده گان عزیز می توانند در طول شبانه روز بعد از ساعت نشر اصلی هر شش ساعت باز نشر این سریال ها را تماشا کنند.

م ح/ب م

نظر شما
ارسال نظر